Alla inlägg under februari 2010

Av Linda - 24 februari 2010 23:13

Vördnad är ett vackert ord. Det fyller mig med stillhet och förundran. Ordet får mig att bli uppmärksam och lyhörd för det finstilta i naturen ... och i livet. Det får mig att se mig omkring på ett nytt sätt.


Vördnad hjälper mig att uppskatta långsamheten. Njutandet i stunden. Ljuset i en annan människas ögon.


Vördnad tänder ljuset i hjärtat.


Av Linda - 14 februari 2010 23:32

mot livet i största allmänhet. Så mycket vänner och så mycket kärlek. Och jag tror att jag klarar att ta emot det utan krångel. Det känns så. Känner mig fylld av värme, glädje och kärlek; känns lite som jag är lyckligt förälskad ... fast det är jag inte.


Så här kan livet se ut.


Tänker att det är vår rättighet att må bra och njuta av livet. Det önskar jag alla människor. Att kunna välja lyckan. Hur livet än ser ut.

Ovido - Quiz & Flashcards