Direktlänk till inlägg 7 mars 2007

Nu sitter jag

Av Linda - 7 mars 2007 22:25

på båten, färdig med dagens behandlingar och undersöker möjligheterna med datorerna här. Fruktansvärt långsamma ... Innan jag åkte stängde min dator precis ner sig när jag skulle skicka ett inlägg till Fru fundersam. Ett jättebra inlägg. Tyckte jag i alla fall. Kanske ska jag göra som marie säger och formatera om. Men nätanslutningen är ju fortfarande sönder. Nåja. Det är kul att prova på något nytt, apropå det här jobbet. Barna verkar klara sig bra hemma. Det är som en helt annan värld här. Jag är lite som ett barn så här första gången. Vet ju ingenting om rutiner och så. Hur hittar man hit eller dit? Var är temuggarna? Hur kommer man ut på däck? Men jag lär mig snabbt. :-)Mitt tålamod med den här datorn kommer inte att vara så länge. Det tar en halv sekund för varje tecken att komma upp på skärmen. PUH!Men det var trevligt att prata lite.Godnatt, godnatt vackra människor ...

 
 
Ingen bild

marie

8 mars 2007 13:45

Vilket tålamod du måste ha. Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 7 augusti 2012 13:28

jaget bortom vanan att känna jaget bortom känslan   Att förstå centrum förbi linjerna av årsom gått år som format och skapat det jag kanske en gång trodde var jag   Men jaget är upplöst i trygg förvissning om att det bortom bortom ...

Av Linda - 27 januari 2012 23:54

Jag möter människor som säger sig vilja förändra sina liv. De är missnöjda och vill ha något annat. En del har tänkt till och säger sig veta vad de vill ha, andra påstår att de bli glada bara allt var annorlunda.   Men det är enkelt att förändra ...

Av Linda - 9 november 2011 22:43

är konstig. Här sitter jag vid min dator en hel kväll, fast jag har ett liv att leva ... Det är som om jag väntar på att det ska bli roligare, men det blir det inte. Det är ju ändå bara en dator jag sitter vid. Det roligaste i kväll var när jag träna...

Av Linda - 11 oktober 2011 21:48

I tanken lever tron att sedan ska jag ... sedan kommer dom ... jag minns när ... då var det ...   Men tanken har ingen substans tanken har ingen mening tanken har ingen verklighetsförankring   Bara i nuet finns verkligheten närv...

Av Linda - 13 september 2011 21:21

bli alldeles knäpp av att se alla rubriker om politiker som avgått med hela sin lön kvar resten av livet, samtidigt som de jobbar fullt på ett nytt jobb. Eller koncernchefer med fallskärmar på hur mycket som helst. Eller vinster på poker, triss eller...

Ovido - Quiz & Flashcards