Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Linda - 7 mars 2007 22:25

på båten, färdig med dagens behandlingar och undersöker möjligheterna med datorerna här. Fruktansvärt långsamma ... Innan jag åkte stängde min dator precis ner sig när jag skulle skicka ett inlägg till Fru fundersam. Ett jättebra inlägg. Tyckte jag i alla fall. Kanske ska jag göra som marie säger och formatera om. Men nätanslutningen är ju fortfarande sönder. Nåja. Det är kul att prova på något nytt, apropå det här jobbet. Barna verkar klara sig bra hemma. Det är som en helt annan värld här. Jag är lite som ett barn så här första gången. Vet ju ingenting om rutiner och så. Hur hittar man hit eller dit? Var är temuggarna? Hur kommer man ut på däck? Men jag lär mig snabbt. :-)Mitt tålamod med den här datorn kommer inte att vara så länge. Det tar en halv sekund för varje tecken att komma upp på skärmen. PUH!Men det var trevligt att prata lite.Godnatt, godnatt vackra människor ...

Ovido - Quiz & Flashcards