Direktlänk till inlägg 21 mars 2007

Sitter nu på

Av Linda - 21 mars 2007 17:00

båten igen! Har en lite snabbare dator den här gången, men kortare tid på mig. Min egen dator har varit borta i omgångar jättelänge nu. Men om jag förstått saken rätt så ska den fungera när jag får tillbaka den. Förutom mailen som jag får lägga in på nytt ... hur nu det ska gå till, det har jag ingen aning om. Men en sak i taget. Det får jag ta då.Själv har jag oxå varit sjuk. Legat i soffan och tappat näsan på snor, cirka 200 liter. Feber och halsont som övergick i hosta, Ja, en helt vanlig förkylning, alltså. Nu sitter det i bihålorna, men jag mår bra. Kände att jag ville jobba och kände att jag kunde. Och det har gått jättebra.Har tänkt på er mitt i feberdimmorna. Att ta sig till en annan dator har inte varit att tänka på. Det finns nog en mening med allting och kanske är det dags att ta farväl av Alexandra för att återuppstå som en ny variant av mig själv. Jag vet inte. Är ju ganska förtjust i Alexandra. Men har alltid haft lite svårt att släppa taget.Återkommer senare.

 
 
Manne

Manne

22 mars 2007 09:11

*ler snett*

Stackare, varit sjuk mitt iallt...

Det jag tänker på är att det verkar som om många, många går och funderar på att pånyttfödas, släppa allt gammalt, kliva i nya kläder.
På våren, du ljuset kommer åter.

Hur är det i andra delar av världen egentligen??? Där årstiderna inte är lika markanta som här??

Har allt sett efter din blogg så länge...:)

http://one2many.bloggagratis.se

 
marie

marie

24 mars 2007 14:21

Välkommen tebax! Kul att se att du lever och har hälsan!
Vi är också förtjusta i Alexandra så, keep on ...
:-D

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

alexandra

25 mars 2007 22:47

Tack! :-)) Det här är ett prov för att se om den nya adaptern håller vad den lovar ... alldeles för sent på kvällen. Kul att vara tillbaka, hoppas det håller i sig.

Och visst är det så att man ibland behöver födas på nytt. Släppa den gamla skiten, kasta ut det med diskvatttnet och stå där alldeles ren och ... ja, ren.

kram till er!

 
Christina W

Christina W

29 mars 2007 20:18

Hej

Hoppas du kommer tillbaka hit eller i annan skepnad någon annanstans (men att du då lämnar ett litet spår att följa dit)

http://godmat.webblogg.se

 
Manne

Manne

30 mars 2007 13:54

Undras om båten gått på grund, svängt styrbord, fastnat i dyn??

*fortsätter kolla bloggen*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marie

1 april 2007 02:10

Ge dig och kom igen! Jaja, klart då att om du inte vill blogga mer men så säg det! Orkar du? Tänker på dig och undrar hur du mår!!!!

 
marie

marie

3 april 2007 00:00

Är inte du och datorn friska snart? Är inne här och kollar ibland men här är inget nytt under solen ju! Hur mås det?
Kram på dig!

http://carpediem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 7 augusti 2012 13:28

jaget bortom vanan att känna jaget bortom känslan   Att förstå centrum förbi linjerna av årsom gått år som format och skapat det jag kanske en gång trodde var jag   Men jaget är upplöst i trygg förvissning om att det bortom bortom ...

Av Linda - 27 januari 2012 23:54

Jag möter människor som säger sig vilja förändra sina liv. De är missnöjda och vill ha något annat. En del har tänkt till och säger sig veta vad de vill ha, andra påstår att de bli glada bara allt var annorlunda.   Men det är enkelt att förändra ...

Av Linda - 9 november 2011 22:43

är konstig. Här sitter jag vid min dator en hel kväll, fast jag har ett liv att leva ... Det är som om jag väntar på att det ska bli roligare, men det blir det inte. Det är ju ändå bara en dator jag sitter vid. Det roligaste i kväll var när jag träna...

Av Linda - 11 oktober 2011 21:48

I tanken lever tron att sedan ska jag ... sedan kommer dom ... jag minns när ... då var det ...   Men tanken har ingen substans tanken har ingen mening tanken har ingen verklighetsförankring   Bara i nuet finns verkligheten närv...

Av Linda - 13 september 2011 21:21

bli alldeles knäpp av att se alla rubriker om politiker som avgått med hela sin lön kvar resten av livet, samtidigt som de jobbar fullt på ett nytt jobb. Eller koncernchefer med fallskärmar på hur mycket som helst. Eller vinster på poker, triss eller...

Ovido - Quiz & Flashcards