Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Linda - 11 augusti 2008 08:44

bloggen. Går in och kollar då och då, men dom där timmarna som fanns förut har inte funnits på länge. Vet inte hur jag fick till det då. Känns inte som om jag är stressad eller har extremt mycket runt omkring mig. Tvärtom, så känns det väldigt välbalanserat just nu.


För att jag omedvetet har skurit ner på alla aktiviteter som jag tidigare kände att jag "måste", kanske? För tillfället är det verkigen en slags jämn, behaglig, lunk med diverse uppfriskande avbrott som exempelvis kursen förra veckan.


Ska hålla föredrag om några veckor. Det upptar mig förstås. Ska prata om självcoaching. Tänkte ta upp matchande tavlor. Har skrivit en del, men är långt ifrån klar ...


Tänkte att jag inte skulle låsa nervsystemet den här gången utan bara lita på att allt verkligen är som det ska och att jag får den hjälp jag behöver. 

Ovido - Quiz & Flashcards