Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Kanske

Av Linda - 26 januari 2009 18:50

har den här bloggen fyllt sin funktion nu. Kanske finns det inte längre någon energi att lägga här. Allting förändras. Även jag.


Förändringen är inte fullbordad. Jag vet inte var den landar. 


Allt är öppet. 


Eller inte. 


Det jag kan vara säker på är att allt är som det ska.

 
 
Ingen bild

Manne

11 februari 2009 19:47

Jag har kommit till en liknande slutsats, att det inte alltid finns energi eller tid att lägga på alla funderingar. Inte energi att lägga dem just i bloggen.
Sedan separationen har jag ju byggt upp ett nytt kontaktnät, och det får bli det som tar emot mycket av min energi i form av tankar.
Kanske det är liknande för dig, när saker och ting nu finns på närmare plats??

Hursom tror jag visst att det finns liiiite energi att lägga här ibland.

Önskar jag.

 
Ingen bild

Alexandra

12 februari 2009 11:43

:-) kanske lite ... jo, det är ju roligt att skriva. Men det är inte bara att det finns andra forum i mitt liv som tar plats; jag tycker att det går så snabbt allting nu. Knappt har jag fått en ny tanke eller stött på en ny tavla, förrän det är över och nästa kommer ramlande med buller och bång. Och inte betyder det så mycket som det gjorde förr. Funderingarna hinner inte tänkas klart förrän det är annorlunda och det känns som om jag skalar av mig det gamla i rasande fart. Kanske är det inte så, kanske är det bara min upplevelse ... men jag känner att det jag skriver inte är aktuellt, på nåt sätt.

Det kan ändra sig.

Nu eller om en månad eller ett halvår. Eller aldrig.

Men vi hörs i alla fall :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 7 augusti 2012 13:28

jaget bortom vanan att känna jaget bortom känslan   Att förstå centrum förbi linjerna av årsom gått år som format och skapat det jag kanske en gång trodde var jag   Men jaget är upplöst i trygg förvissning om att det bortom bortom ...

Av Linda - 27 januari 2012 23:54

Jag möter människor som säger sig vilja förändra sina liv. De är missnöjda och vill ha något annat. En del har tänkt till och säger sig veta vad de vill ha, andra påstår att de bli glada bara allt var annorlunda.   Men det är enkelt att förändra ...

Av Linda - 9 november 2011 22:43

är konstig. Här sitter jag vid min dator en hel kväll, fast jag har ett liv att leva ... Det är som om jag väntar på att det ska bli roligare, men det blir det inte. Det är ju ändå bara en dator jag sitter vid. Det roligaste i kväll var när jag träna...

Av Linda - 11 oktober 2011 21:48

I tanken lever tron att sedan ska jag ... sedan kommer dom ... jag minns när ... då var det ...   Men tanken har ingen substans tanken har ingen mening tanken har ingen verklighetsförankring   Bara i nuet finns verkligheten närv...

Av Linda - 13 september 2011 21:21

bli alldeles knäpp av att se alla rubriker om politiker som avgått med hela sin lön kvar resten av livet, samtidigt som de jobbar fullt på ett nytt jobb. Eller koncernchefer med fallskärmar på hur mycket som helst. Eller vinster på poker, triss eller...

Ovido - Quiz & Flashcards