Alla inlägg under augusti 2008

Av Linda - 7 augusti 2008 22:25

verkligen speciellt att göra något annat i en hel vecka. Att få prova nya tankar och infallsvinklar, att närma sig situationer från ett nytt håll och få utmana sig själv lite grand.


Det har varit intensivt med många nya intryck.


Idag hade jag en utmaning som gick ut på att agera en text. Till hjälp hade jag en annan deltagare som talade om för mig vad jag skulle kunna förstärka och vad jag mer skulle kunna tänka på. Bara att lära sig texten utantill kräver sitt, fast den inte var särskilt lång. Sedan ska jag sätta in den i ett sammanhang (som jag själv får hitta på) och sedan .... sedan ska det spelas.


Aaahg!


Både roligt och hemskt.


Hemskt lärorikt också. Och härligt. Som att klara av att göra en riktig djupdykning från hög höjd.


Jag är tacksam.

Av Linda - 6 augusti 2008 07:43

regisörskurs ...


Inte för att bli regisör, bara för att lära nytt. Känns så bra att byta inriktning totalt ett slag. Att se världen från ett annat håll. Att få nya infallssvinklar och låta sig bli inspirerad.


Det är fint.

Ovido - Quiz & Flashcards