Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Linda - 26 mars 2008 08:20

från ett skönt avbrott i rutiner och arbete. Åkte runt i Pyrnéerna och beskte bland annat Dalimuséet. Det är fantastiskt vad inspirerad jag blir av att ta in andras tankar och bilder. Var också på Moderna Muséet i Ceret och kollade in Chagall.


Har kanske alltid trott att jag i hemlighet är speciell? att ingen tänker som jag, att ingen kan förstå mig på riktigt , men när jag ser alla dessa olika uttryckssätt blir jag så glad och känner att jag kanske inte är så annorlunda eller konstig som jag trott. Alla människor går med olika bilder och upplevelser inom sig och inget av det är egentligen annorlunda, för det finns ingen mall, inget "normalt", bara olika karaktärer. Precis som det finns olika färger är vi människor olika inslag på jordens palett. Och i varje människa finns djup som inte syns på ytan.


Kort fundering på morgonkvisten. 

Ovido - Quiz & Flashcards