Alla inlägg den 18 april 2008

Av Linda - 18 april 2008 23:50

märkligt. Igår vaxade jag benen. Man kan verkligen undra varför jag gör det frivilligt. Vad är det som får mig att lägga mig på en bänk och få varmt vax på mina ben för att sedan med en snärt rycka bort det? Så att alla mina hår följer med?


Jag tittar på mig själv utifrån och inser att det är helt vansinnigt. Men så gör människor. Kanske är det därför jag gör det också.


Hur uppstod modet att kvinnor inte skulle ha hår? Jag tycker att det är jättekonstigt. Och hur kunde JAG gå på det? Men jag orkar liksom inte stå emot ...


Och när jag sedan tittar på mina nyvaxade, alldeles släta ben, så tycker jag att dom är riktigt snygga.


Jag skakar på huvudet åt mig själv och inser att jag med öppna ögon gått på en jättebluff, nämligen den att jag skulle vara en finare människa med ben utan hår. Det är verkligen, verkligen konstigt. 


%-)  

Ovido - Quiz & Flashcards