Alla inlägg under juli 2008

Av Linda - 12 juli 2008 08:38

mitt arbete ...


Jag är priviligierad som får lov att jobba med något som är så roligt, utmanande och stimulerande. Varje dag är jag tacksam för att jag får göra det jag gör.


Ändå kan jag ibland vakna med en känsla av att jag inte räcker till, att jag borde kunna bättre, att "inte får väl jag ..."


Men det är bara för att jag snubblat lite på vägen, tappat balansen lite grann.


Jag mediterar och rätar upp mig och är så tacksam för att jag vet hur jag ska göra för att hitta balansen igen.  

Av Linda - 8 juli 2008 09:11

En alldeles ny upplevelse av klangskålar från Tibet som stod utplacerade på kroppen medan terapeuten spelade på dem. Jag kunde känna vibrationerna genom mig. Det var skillnad på olika ställen, t.ex där jag opererat mig. Där var det stummare. Eftersom vi består av mer än 70% vatten var det en speciell upplevelse att bli "genomvibrerad". Jätteskönt.


Kände mig balanserad efteråt, och magen kom igång väldigt bra! :-) Och den var ändå inte i olag innan.


Ska se om jag kan länka till Annika som gjorde behandlingen ...


Tiara Star - art & design!


Hon har inte skrivit om sina behandlingar, bara om sin konst, än så länge iaf. 

Av Linda - 7 juli 2008 00:17

och härlig Stockholmsresa är avklarad. Massor med underbara möten med människor som berikar och en konsert med Deva Premal och Miten. Så vacker och så ... skön, helt enkelt.


Fått en härlig behandling med klangskålar. Mer om det senare.


Livet är rikt. 

Ovido - Quiz & Flashcards