Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Linda - 9 februari 2007 23:43

allt väl och i morgon åker barnen på skidresa med släktingar. Det känns väldigt bra. Så roligt att de kommer iväg även om inte jag kan åka med.Jag fick en fantastiskt fin tröja, en bok (som jag bestämde mig att köpa för att marie rekommenderade den)Sucka mitt hjärta men brist dock ej av Mark Levengod, en parfym och en plånbok. Fina presenter alltihop. Och av barnen fick jag en uppelvelse i form av en kväll på en speciell bio där jag kan välja viplokal med vinservering och hur mycket godis jag vill (fast godis är ju inte riktigt min grej, men det gör ingenting). Enda vilkoret var att jag skulle gå dit med en dejt. Jaha. Undrar vem det ska bli ...God mat och vin gör inte att man tänker klart och redigt. Nu är jag trött och ska upp och fixa matsäck till mina älsklingar i morgon. Därför säger jag godnatt. kram till alla som vill ha och dröm vackert!

Av Linda - 9 februari 2007 14:53

skulle väcka mig i morse med frukost på sängen. Det är vår tradition. De sista två, tre åren har de varit hos sin pappa på min födelsedag så nu skulle de verkligen ordna något mysigt.Vaknade av att det ringde en bra stund efter överenskommet klockslag. Tur det, för barnen hade ställt klockan en timme fel. Så vi försov oss allihop. Men det gjorde inget. Jag fick sova lite längre och dessutom gjorde de allt för att underlätta och var så ångerfulla, fast de inte behövde. Det är sådant som händer. Själv är jag mest glad för att jag kunde sova så lugnt och i trygg förvissning om att jag skulle bli väckt. Släppte kontroll och mammaroll. Och allt ordnade ju sig som det skulle! Har sedan haft en mycket bra dag. Nu ska det fixas inför kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards