Alla inlägg den 28 februari 2007

Av Linda - 28 februari 2007 21:50

att få skriva lite igen!!! Visserligen kommer jag i säng i tid och får hela sju timmars sömn varje natt, men jag saknar att prata med er och fundera över livet ...Sitter vid lånad dator och har betalat räkningar. Märker att jag börjar komma över räkningsfobin som jag har haft så länge jag minns. Lyckades ju denna månaden också att få ihop till alltihop.Har fortsatt att tona väldigt mycket. Det är så intressant och så oerhört verksamt. Har inte så mycket erfarenhet att jag kan presentera att vetenskapligt material, men det känns bra i alla fall. Läser ännu en inspirerande bok. Och andas. Nästa vecka börjar mitt nya båtjobb. Ska bli spännande !!!Måste gå nu ... Datorn har åkt fram och tillbaka innan det blev klart vad felet var. Glappkontakt i nätuttaget. Och det gjorde att en windowsfil försvann i alla avstängningar och påsättningar (... ? ... finns väl inget annat ord ... eller?). Nu ska den lödas och det kan bli problem eftersom det var svårt att komma åt kontakten inifrån. Hade en kompis (med elektronikfirma) som tittade på den innan jag lämnade den till datoraffären.Längtar efter att få skriva igen!Godnatt och sov fint alla vackra människor!Hinner inte titta in till er den här ¨gången ...

Ovido - Quiz & Flashcards