Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Linda - 19 februari 2007 22:53

kurs i helgen ... en härlig känsla dröjer kvar. Kom hem väldigt sent i går kväll. Kunde behövt en ledig dag efter, men så har det inte blivit. Barnen, som var iväg på skidresa, stannade kvar en dag extra hos mig för att vi skulle hinna träffas lite i alla fall. Så det var intensivt efter arbetet också. Faderskapet fyllde år och det blev en sväng dit dessutom. Nu är jag trött, grusig i ögonen och trög i tanken. Finns något bra med det också, gör det lättare att bara vara. Ska berätta mer om kursen vid ett senare tillfälle. När jag kan tänka så pass att jag kan lägga in en länk. ;-)KUL att vara tillbaka, har inte hunnit att läsa något över huvud taget än så länge. Och nu måste jag sova!!!!!Godnatt alla vackra människor! Dröm goda drömmar!

Ovido - Quiz & Flashcards