Alla inlägg den 12 januari 2007

Av Linda - 12 januari 2007 20:50

sitta här och svara på kommentarer o kanske skriva lite inlägg för att det är kul o för att jag inte har skrivit på flera timmar, men dottern ropar och vill att jag ska vara med i soffan framför tv:n. Det värmer hjärtat. Mmmmmmysigt. Så jag går till gänget som sitter där istället.

Av Linda - 12 januari 2007 15:37

för att jag sovit för lite. Borde lägga mig en stund. Borde också gå ut med hunden. Hon har fått gå ut med sig själv sedan jag kom hem. Men ska nog vila först. Dotterns pojkvän tog körkort igår. Nu är de ute och kör med min bil. Det funkade att lägga sig och behålla "rätt" fokus igår. Jag blev inte orolig, fick inte panik utan tvärtom, jag kunde behålla känslan av att allt är som det ska vara. Trots att jag nu inte vet alls hur det blir med det här jobbet. Kan det vara en möjlighet till att få tid att skriva? Jag kan i alla fall bestämma mig för att tolka det så ...

Ovido - Quiz & Flashcards