Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Linda - 18 januari 2007 22:40

[ url = http://.www.bloggagratis.se/ ] text [ / url ]

Av Linda - 18 januari 2007 22:08

köpt ett elrör och gjort om det till en rockring. Funkar väldigt bra, mycket bättre än de vanliga barnrockringarna som jag tycker är för lätta och för små. Stod en halvtimme framför Veronica Marsh och rockade. Blev inte ens svettig. Men hoppas det är bra träning ändå. Säkert (?) bra för magen. Hopprepen var slut, det är inte säsong för hopprep nu, fick jag veta. Hoppas nu att jag inte får träningsvärk imorgon. Här är receptet på en hemmagjord rockring:1 st elrör i vanlig storlek. (Jag trodde man köpte tillklippta bitar, men de stod ju där ... i färdiga längder. Det var bara att plocka.)1 st träbit, ungefär 10cm lång och smal som elröret. Träbiten täljes så att det får en rund form och sedan sticker man in ena halvan i rörets ena ände, böjer röret och sticker in andra halvan i rörets andra ände. Sedan är det färdigt. Mycket enkelt. Har ju inte hittat på det själv, det var den goda fadern som tyckte att det var för dålig kvalitet på de köpta när jag var ett litet barn (eller om han helt enkelt tyckte att de var för dyra?) så han gjorde en själv. Idag har jag jobbat mycket. Och nu kan jag känna att jag börjar bli trött av att inte sova mer än knappt sex timmar per natt. Nu ska jag lägga mig och prata med min ILVL istället för att sitta här och skriva. (Men jag skrev i alla fall något idag också! :-) ) Godnatt alla vackra!

Ovido - Quiz & Flashcards