Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Linda - 22 januari 2007 22:47

en jättebra dag, trots att den var tidig och att jag var arg på sonen igår. Att byta fokus hjälpte mig, och när jag var klar med jobbet kom sonen hem för att vänta på nästa buss till exet och det första han sa var: Förlåt, mamma!Klart han var förlåten. Sedan satt han i mitt knä en stund så jag fick krama honom lite. Inte illa av en fjortonåring! Hoppas han inte smygläser min blogg ... vet inte om han skulle uppskatta att jag berättar det! :-)))Ikväll har jag varit på tonmeditation igen. Det är fantastiska inre resor vi gör. Verkligen ett forum där jag tillsammans med andra blir bekräftad i min inre verklighet. Av varandra. Det jag aldrig hittade som barn, bekräftelse av mitt inre universum. Mycket tacksam över att jag funnit det nu. Blir så mycket friare som människa när jag känner att jag kan tillåta mig att vara, inte bara det som syns på utsidan, utan lika mycket det som finns inuti.Nu ska jag sova och låta tonerna jobba vidare. Godnatt o dröm vackra drömmar i stillhet och frid ...

Av Linda - 22 januari 2007 07:09

i balans. Känner mig irriterad när jag tänker på gårdagen. Men fokuserar på ljus och frid. Det går bättre och bättre. Dagen blir kanske en bra dag i alla fall.Jag väljer att le.Yes!

Ovido - Quiz & Flashcards