Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Linda - 30 januari 2007 22:39

Ska nu inte skriva så mycket. Vill bara säga att jag har haft en underbar dag där jag efter jobbet fick shoppa med min dotter. Vi hade inga pengar någon av oss egentligen, och gjorde fantastiska fynd som vi blev helnöjda med. Rea på rea är inte fel!Igen känner jag mig sådär lycklig. Finns en liten, liten röst som varnar för baksmälla, varnar för att jag kan ramla i ett djupare hål om jag mår för bra. Men jag tänker inte lyssna. Jag tänker njuta av att må så här bra och få ut så mycket som möjligt av det. Jag vet att det där hålet inte är det som är sant, även om det kan kännas så. Det det här som är sant. Balans, harmoni. Glädje.Det hör säkert ihop med tonmeditationen igår. Det gör mig så gott att säga ja till mig själv och det jag bär inom mig. Att blicka inåt och bejaka mer och mer och mer ... vad det än är.Godnatt alla vackra varelser ... dröm fint

Ovido - Quiz & Flashcards