Direktlänk till inlägg 26 januari 2007

Hade huvudvärk

Av Linda - 26 januari 2007 18:10

av outgrundling anledning i morse. Lyckades inte bryta det förrän en arbetskamrat var go mot mig. Efter det försvann det utan att jag var medveten om det. Fin dag i pulkabacken, fast snön var på väg bort. Skönt att röra på sig. Därefter behandlingar. Har gått bra, känns bra.Men nu känner jag mig ensam. Tänk att ha haft en goding att sitta och slappa med, äta med, gosa med. Jag är trött. Vill inte gå ut eller aktivera mig. Men hade velat mysa med någon. Gnugga näsan o pussas lite. Vila i någons famn.Blir säkert bättre efter att jag ätit. Blodsockret är lågt nu. Kroppen trött. Tänker inte tycka synd om mig själv. Jag har i alla fall ingen att bråka med, ingen att reta mig på, ingen som är dum mot mig. Ingen som jag känner mig mer ensam med än när jag är själv. Det får man vara glad för. Och någon gång dyker han väl upp, han som lika gärna diskar som älskar eller mediterar eller diskuterar. Han som kan kramas.Nu ska jag fixa mat.

 
 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

26 januari 2007 20:15

Det sker när du är redo ...
Och det kan hända att det inte är han som dyker upp... Det kanske är du som dyker upp i hans liv ...
Kanske var en krypisk kommentar, men jag menar bara att det är så lite vi vet om allt som kommer att ske!

Ha en FIN GOSIG kväll. Kram!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alexandra

26 januari 2007 22:49

Jag gillar kryptiska kommentarer! :-)) Det ger en känsla av hopp och oanade möjligheter ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 7 augusti 2012 13:28

jaget bortom vanan att känna jaget bortom känslan   Att förstå centrum förbi linjerna av årsom gått år som format och skapat det jag kanske en gång trodde var jag   Men jaget är upplöst i trygg förvissning om att det bortom bortom ...

Av Linda - 27 januari 2012 23:54

Jag möter människor som säger sig vilja förändra sina liv. De är missnöjda och vill ha något annat. En del har tänkt till och säger sig veta vad de vill ha, andra påstår att de bli glada bara allt var annorlunda.   Men det är enkelt att förändra ...

Av Linda - 9 november 2011 22:43

är konstig. Här sitter jag vid min dator en hel kväll, fast jag har ett liv att leva ... Det är som om jag väntar på att det ska bli roligare, men det blir det inte. Det är ju ändå bara en dator jag sitter vid. Det roligaste i kväll var när jag träna...

Av Linda - 11 oktober 2011 21:48

I tanken lever tron att sedan ska jag ... sedan kommer dom ... jag minns när ... då var det ...   Men tanken har ingen substans tanken har ingen mening tanken har ingen verklighetsförankring   Bara i nuet finns verkligheten närv...

Av Linda - 13 september 2011 21:21

bli alldeles knäpp av att se alla rubriker om politiker som avgått med hela sin lön kvar resten av livet, samtidigt som de jobbar fullt på ett nytt jobb. Eller koncernchefer med fallskärmar på hur mycket som helst. Eller vinster på poker, triss eller...

Ovido - Quiz & Flashcards