Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

Sent igen!

Av Linda - 30 januari 2007 22:39

Ska nu inte skriva så mycket. Vill bara säga att jag har haft en underbar dag där jag efter jobbet fick shoppa med min dotter. Vi hade inga pengar någon av oss egentligen, och gjorde fantastiska fynd som vi blev helnöjda med. Rea på rea är inte fel!Igen känner jag mig sådär lycklig. Finns en liten, liten röst som varnar för baksmälla, varnar för att jag kan ramla i ett djupare hål om jag mår för bra. Men jag tänker inte lyssna. Jag tänker njuta av att må så här bra och få ut så mycket som möjligt av det. Jag vet att det där hålet inte är det som är sant, även om det kan kännas så. Det det här som är sant. Balans, harmoni. Glädje.Det hör säkert ihop med tonmeditationen igår. Det gör mig så gott att säga ja till mig själv och det jag bär inom mig. Att blicka inåt och bejaka mer och mer och mer ... vad det än är.Godnatt alla vackra varelser ... dröm fint

 
 
Ingen bild

ulm

30 januari 2007 22:51

Ja, lyssna inte! Det du har är det du har just nu...Låt glädjen fylla dig fullständigt - var sak har sin tid...

 
Ingen bild

Alexandra

30 januari 2007 22:53

Mmmm, alldeles rätt! :-)

 
Manne

Manne

31 januari 2007 06:36

Strunta i den rösten.

Det är en kvarleva av dig som inte vågar.
Inte vågar se dig i det du mår nu.
Som vill få dig att tveka inför det faktum att du kanske lever.
Så som DU vill, känna frid och skratt!

Bejaka mera, lyssna på den rösten mindre.

*fyller igen gropen*

Varm kram!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alexandra

31 januari 2007 07:46

Yes, yes du har rätt ... och det känns likadant idag så det gör nytta att strunta i rösten.
Har sovit leende.

 
marie

marie

1 februari 2007 12:19

Jag försöker oxå tysta rösten ;) Härligt att du kan njuta av stunden! Hoppas det håller i sig över hela helgen, denna din känsla! Håller tummarna!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Alexandra

1 februari 2007 16:34

Kanske har den mattats något, men mår fortfarande väldigt bra! :-))) Det är härligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 7 augusti 2012 13:28

jaget bortom vanan att känna jaget bortom känslan   Att förstå centrum förbi linjerna av årsom gått år som format och skapat det jag kanske en gång trodde var jag   Men jaget är upplöst i trygg förvissning om att det bortom bortom ...

Av Linda - 27 januari 2012 23:54

Jag möter människor som säger sig vilja förändra sina liv. De är missnöjda och vill ha något annat. En del har tänkt till och säger sig veta vad de vill ha, andra påstår att de bli glada bara allt var annorlunda.   Men det är enkelt att förändra ...

Av Linda - 9 november 2011 22:43

är konstig. Här sitter jag vid min dator en hel kväll, fast jag har ett liv att leva ... Det är som om jag väntar på att det ska bli roligare, men det blir det inte. Det är ju ändå bara en dator jag sitter vid. Det roligaste i kväll var när jag träna...

Av Linda - 11 oktober 2011 21:48

I tanken lever tron att sedan ska jag ... sedan kommer dom ... jag minns när ... då var det ...   Men tanken har ingen substans tanken har ingen mening tanken har ingen verklighetsförankring   Bara i nuet finns verkligheten närv...

Av Linda - 13 september 2011 21:21

bli alldeles knäpp av att se alla rubriker om politiker som avgått med hela sin lön kvar resten av livet, samtidigt som de jobbar fullt på ett nytt jobb. Eller koncernchefer med fallskärmar på hur mycket som helst. Eller vinster på poker, triss eller...

Ovido - Quiz & Flashcards